Contact opnemen? bmyguest@innovam.nl of bel met (030) 608 77 55

gastheerschapHeeft goed gastheerschap uw aandacht al? Bent u er al van doordrongen dat een gezond renderend bedrijf in de mobiliteitsbranche alleen mogelijk is als de klant werkelijk als een koning behandeld wordt? Nu de klant minder in de showroom komt en hij voor onderhoud ook veel meer keuzes heeft, wordt het onderscheidend vermogen van ieder bedrijf belangrijker dan ooit. Gastheerschap moét nu verder worden ontwikkeld.

Maar hoe doet u dat als ondernemer? BOVAG en Innovam hebben het programma B-myguest opgezet om u daarbij te helpen. In de afgelopen maanden hebben we samen met deskundigen bij diverse bedrijven onderzocht wat gastheerschap in onze branche precies inhoudt en hoe je dat naar een hoger niveau kunt tillen. Die kennis gaan we nu met u delen, in seminars, in-company workshops én op dit online platform www.b-myguest.nl.

www.b-myguest.nl staat boordevol tools, tips, video’s, templates en expertartikelen en met de quickscan krijgt u direct online persoonlijk advies over de verbeterpunten.

Meer over b-myguest – Aan de slag met gastheerschap

U kunt op verschillende manieren aan de slag met gastheerschap. Zo kunt u van start met de quickscan. Dit geeft u een goed beeld van uw huidige situaties en u krijgt advies over te volgen vervolgstappen. U kunt interessante onderzoeken en exportartikelen lezen in de kennisbank of met uw collega dealerbedrijven discussiëren over gastheerschap.

De quicksscan is de eerste stap om een goed beeld te krijgen van hoe uw organisatie omgaat met klantbeleving. Het is een korte inventarisatie van hoe ver u al bent als organisatie binnen de vijf stappen naar een onderscheidende klantbeleving.

Zo doorloopt u “bedrijfsstrategie”, “verkoopstrategie”, “communicatiestrategie”, “personeelsbeleid” en “marketingstrategie”. U krijgt per thema te zien hoe u scoort en waar u uw bedrijf kunt verbeteren. U krijgt direct een online advies en score overzicht. U kunt tevens de resultaten bespreken tijdens een eventueel vervolg intakegesprek.

Gastheerschap kennisbank

In de kennisbank op deze site vindt u actuele onderzoeken en benchmarks zodat u zichzelf een goed beeld kunt vormen van de resultaten van gastheerschap.

Ten slotte vindt u binnen elk thema een toolbox die u kunt inzetten om met gastheerschap aan de slag te gaan (denk aan templates, voorbeeld formulieren, testen en vele andere). Deze kennisbank en themapagina’s werken we elke week bij met nieuwe interessante artikelen, onderzoeken en tools, dus houdt u de site in de gaten!

 

 

Contact met b-myguest

Komt u er niet uit of heeft u vragen of opmerkingen. Mailt u dan naar bmyguest@innovam.nl of bel met (030) 608 77 55